„Ő egy olyan apa, aki lelépett, és soha nem tért vissza” - Kurt Russell

Hollywood akcióveteránja még sosem szerepelt szuperhősös filmben, így éppen itt volt az ideje, ráadásul A galaxis őrzőit mindennek mondanánk, csak hagyományos szuperhősös mozinak nem. Kurt Russell elmagyarázta, miért nem tudott nemet mondani James Gunn felkérésére.
Miért akartál csatlakozni A galaxis őrzői vol. 2 csapatához? 
 
A forgatókönyv elolvasása után megnéztem az első filmet. Emlékszem, hogy az első hat-hét percben Chris Pratt egyedül kóvályog, aztán beindul a zene és elrúgja azt az űrpatkányt. Azonnal rajongóvá váltam. Szerettem a hangulatát, és bírtam Chris karakterét. Bizonyos szempontból emlékeztetett olyan filmekre és olyan karakterekre, amikhez nekem is közöm volt korábban. Újra elolvastam a szkriptet, és már értettem, mit akarnak tőlem. Azt gondoltam, ez egy izgalmas munka lesz, James Gunn pedig egy érdekes fickó. Chris Prattről pedig a lányom, Kate Hudson mesélt, aki már dolgozott vele korábban, és azt mondta róla, hogy nagyszerű fickó. Szerettem a benne felvázolt apa-fiú kapcsolatot, mert ha a filmet majd 20, 30 vagy 40 év múlva nézi meg valaki, az akkor is érdekes marad. Persze a karakterem nem szimplán egy apafigura. Ő egy olyan apa, aki lelépett, és soha nem tért vissza, ezért Peter Quill felépített magában egy képet arról, ki is lehet az édesapja. Aztán amikor találkozik vele, akkor bizonyos szempontból bejönnek az elképzelései, más szempontból meg nagyon nem. 
 
Milyen fickóként írnád le Egót? 
 
Az egyik dolog, amit szeretek a sci-fikben és a Marvel univerzumában, hogy nagy, sokakat érintő kérdéseket tesz fel. Vannak más fajok, akikkel felvesszük a kapcsolatot a jövőben? Vagy már találkoztunk velük korábban? Ezek a kérdések egy másik műfajban könnyen tűnhetnek nevetségesnek, de egy sci-fiben nagyon is helyénvalók. Ezekhez a kérdésekhez ebben a filmben egy apa-fiú kapcsolaton keresztül vezet az út. Miután Peter Quill apja lelépett, a srác csak találgatott arról, milyen lehet az örege. Persze az anyja is mesélt neki dolgokat, és másoktól is hallott felőle ezt-azt, ráadásul egy pótapja is lett Yondu személyében, aki elég borzalmas figura. Amikor a második részben lehetősége nyílik találkozni az apjával, Peter nagyon izgatott lesz. Aztán kiderül, hogy Ego is nagyon régóta keresi már a fiát, amire nagyon is jó indoka van. Ő valójában egy égi jelenség, aki a fia nélkül képtelen megtenni bizonyos dolgokat. 
 
Milyen volt dolgozni a karaktereitek közti dinamikán Chris Pratt-tel? 
 
Rengeteget kaptam Christől, talán még többet is, mint ő tőlem, de azért remélem, hogy a sztorik, amiket meséltem neki, azért őt is szórakoztatták. Színészként máig meglep, hogy ha vetted a fáradtságot és megtanultad a szövegedet, akkor a határ a csillagos ég. Ugyanazokat a szavakat millióféleképpen lehet elmondani, és erre a Chrisszel való közös játék a bizonyíték. Chris olyan színész, aki inspirálja a színésztársait arra, hogy minél több dolgot megpróbáljanak. 
 
James Gunnt milyen rendezőként írnád le? 
 
Szeretek olyan rendezőkkel dolgozni, akik egyben írói is a filmnek, hiszen náluk senki sem érti jobban az adott világot. James Gunn pont ilyen fickó. Mindent tud a saját filmes univerzumáról, bármit kérdezhetsz tőle. Te is hozzáadhatsz ehhez a világhoz, kitalálhatsz valamit, James pedig a világ atyjaként tudja, milyen ötleted illeszkedhet jól az ő filmes birodalmába.  
 
Milyen volt ismét Sylvester Stallonéval dolgozni a Tango és Cash után? 
 
Közös jelenetünk nem volt, de azért összefutottunk a forgatáson egy jó beszélgetésre. Bár nem sokat dolgozott a stábbal, de imádta minden pillanatát. 
 
Tulu/Fórum Hungary
2017.04.30
|


Film premierek

Ultra

francia-görög-magyar-német dokumentumfilm, 83 perc, 2017

Kingsman: Az Aranykör

amerikai-angol akcióvígjáték, 141 perc, 2017

Isten hozott Németországban

német vígjáték, 116 perc, 2016

Hetedik alabárdos

magyar vígjáték, 90 perc, 2017

A LEGO Ninjago film

amerikai-dán animációs film, 106 perc, 2017

47 méter mélyen

amerikai-angol-dominikai horror, 89 perc, 2017

Viktória királynő és Abdul

amerikai-angol életrajzi dráma, 106 perc, 2017

A kairói eset

dán-francia-német-svéd krimi, 106 perc, 2017
Játék
New York, Párizs, Tokió és London után Budapesten is megrendezésre kerül a Felabration, a legendás nigériai zenész és emberjogi aktivista, Fela Kuti munkássága előtt tisztelgő emlékest.
Filmek a TV-ben
H
18
K
19
Sze
20
18:20
Mindenki megvan
amerikai vígjáték, 2009
18:25
Fanny utazása
francia filmdráma, 2016
18:35
Örökké
belga-francia filmdráma, 2016
18:45
Szupercella
amerikai akciófilm, 2013
18:50
Vágyak szerelmesei
amerikai vígdráma, 2013
Copyright © 2017 Minnetonka Lapkiadó Kft.