Kedvenc helyek

Még több reklámmal buzdítja a YouTube a felhasználókat a prémium előfizetésre

Bekeményít a YouTube a legújabb zenei szolgáltatásának népszerűsítése érdekében. A cég szeretné, ha egyre többen előfizetnének, ezért még több reklámmal csorbítja majd a zenehallgatás élményét.
A videoportál globális zenei vezetője, Lyor Cohen a minap a Bloombergnek adott interjút, ahol mesélt a vállalat jövőbeli terveiről. Cohen elmondta, hogy hamarosan „retorzióhoz” folyamodnak annak érdekében, hogy az embereket arra sarkallják, hogy legyenek prémium felhasználók. Ennek érdekében még több reklám lesz látható a videók előtt, sőt, a hosszabb felvételeknél a lejátszás közben is felbukkan majd néhány rövidebb hirdetés.
 
A vezető továbbá elmondta, hogy tudatosan szeretnék frusztrálni a felhasználókat a népszerűsítési kampány érdekében. „Nem fogsz neki örülni, ha épp a Stairway To Heavent (Led Zeppelin dal – a szerk.) pörgeted, és egyszer csak felbukkan egy hirdetés” - viccelődött Lyor. Hogy mennyire lesz sikeres a YouTube legújabb kampánya, az hamarosan kiderül, de annyi biztos, hogy rajongótoborzásra nem a legjobb eszközt választották.  
 
(nme.com) 
2018.03.24
|


Játék
Roger Waters nagy sikerű 2017-18-as US + THEM világturnéjának amszterdami állomásán rögzített koncertfilm a világpremierrel egy időben, 2019 októberében, limitált vetítéssorozatban érkezik a hazai filmszínházakba.
A héten még látogatható a szürrealista kiállítás az MNG-ben. A szürrealista mozgalom Magritte-tól Dalíig. Válság és újjászületés 1929-ben. #salvadordali #renemagritte #szurrealista #szurreal #kiallitasajanlo #kulturalisajanlo
Copyright © 2019 Minnetonka Lapkiadó Kft.