Kampány indult Budapesten a belföldi turisták szokásairól

Megújult weboldallal köszönti a fővárosba látogatókat a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK), és Facebook kampánnyal szeretné felmérni a belföldi turisták elvárásait, igényeit és szokásait.
A turisztikai központ kéthetes Facebook kampányával szeretné megismerni, hogy a Budapestre látogatók milyen szempontok mentén terveznek utazni, milyen szolgáltatásokat vennének igénybe, a városnak melyik arcát szeretnék felfedezni.  
 
Nyerni is lehet! 
 
A Budapest Insight kérdőív kitöltői között 2 db 72 órás – azaz 3 napon át használható – Budapest Card-ot, turisztikai kedvezménykártyát sorsol ki a kampányt meghirdető BFTK, amellyel a nyertes és partnere számtalan ingyenes és kedvezményes fővárosi szolgáltatás és attrakció közül választhat.
 
A kampány 2020. június 12-28. között tart, a játék itt elérhető. 
 
Megújult a www.budapestinfo.hu weboldal is: a turisztikai központ frissített arculattal az oldalt látogató hazai és külföldi vendégeknek, valamint a fővárosban élőknek szeretné a lehető legtöbb szegletét és arcát bemutatni Budapestnek, kiegészítve praktikus információkkal és programajánlókkal.  
2020.06.16
|


Copyright © 2020 Minnetonka Lapkiadó Kft.