Brand Festival Digital

Budapest, Komplex, 2008. április 29.
A digitális világ megismeréséhez nem elég bekapcsolni a tévét, vagy csak szörfölni a neten, ennél jóval több kell. El kell menni például a Brand Festival Digitalra, ahol neves szakemberek tartanak előadásokat, kerekasztal-beszélgetéseket a kor legmodernebb médiaeszközeiről és azok használatáról.
Az előadók között van online marketing-szakember, online média-szakember, reklámszakember, van, aki a blogok világában van otthon, és van, aki a távközlési és tartalomszolgáltatási szektor ismerője. Ők heten egy olyan komplex programsorozatot állítottak össze a BrandFestival Digital-ra, ami összefoglalja mindazt a tudást, ami közelebb vihet minket a digitális világ megismeréséhez és megszelídítéséhez. 
 
A fesztivál nem csak erre az egy napra korlátozódik; látogass el április 26. és 29. között a Madách térre, ahol a rendezvény kihelyezett pavilonjában a digitális világ legújabb felfedezései várják, hogy kipróbáld őket. A köztéri eseményeket és a Brand Festival Digital napján – azaz 29-én – tartott előadásokat a Livepont is közvetíti, szóval garantáltan nem maradsz le semmiről. 
 
A BrandFestival Digital záróeseményét, a Budapest Digital Party-t pedig véletlenül se hagyd ki: Karl Bartos, a Kraftwerk egyik ősoszlopa exkluzív Dj-szettel érkezik hozzánk egy kedélyes kedd esti puttyogás erejéig. 
 
További fellépők: Cadik, a hazai underground tánczenei szcéna kulcsfigurája, valamint Chrom, az utóbbi évek egyik legnépszerűbb minimál Dj-je. 

Bulihelyszín:  
Vam Design Center / Budapest, Király u. 26. 
Belépő: Elővételben 3500 Ft / Helyszínen: 3900 Ft 
Jegyek kaphatóak a Ticketpro hálózatán keresztül 
Pontos kezdés: 22:00 

Részletes program:
 
9 - 9:30 h 
Ran Slavin / Memory Tunes Live - audióvizuális rögtönzések I. 
 
9:30 -9:45 h 
Köszöntő és bevezető: az Online Oxigéntől a South Parkig 
Soós Gergely - Neo Interactive, Ügyvezető igazgató 
Barna Tamás - Republic Advertising&Branding, Ügyvezető igazgató 
 
1. blokk - Hol vagyunk? Mérés - Keresés – Hatékonyság 
 
10:10 -10:17 h  
Magyarország internettérképe - Ki van hatással kire? 
Kovács Márton - Szonda-Ipsos/Gemius, Kutatásvezető 
 
10:17- 10:24 h 
Netless-ek és netokraták: a magyar információs társadalom rétegződése 
Molnár Szilárd - BME-ITTK, Digitális megosztottság kutatóműhely vezetője 
 
10:24 -10:31 h 
A bannernek is van szeme: magyarok böngészési szokásai egy reklámszerver adataiból. 
Szutor Ferenc - Adverticum, Kereskedelmi igazgató 
 
10:31 - 10:38 h 
Hogyan találnak meg a digitális köztérben? Keresőmarketing. 
Sziebig Péter - Klikkmánia.hu, Vezető 
 
10:38 -10:45 h 
Márkaépítés a keresőoldalak segítségével? Keresőoptimalizáció. 
Miyazaki Jun - Neo Interactive, SEO divízió vezető 
 
2. blokk - New media eszközök 
 
11:05 - 11:50 h 
Brand építés és reklám a digitális TV-ben 
Kearney, Andrew - UPC Broadband , TV produkciós alelnök 
 
11:50 - 12:10 h 
Digitális közterület - London Heathrow-tól Budapestig 
Noel, Sebastian - Troika, Alapító 
 
12:10 - 12:17 h 
Brandépítés a mobil-interneten 
Winkler János - T-Mobile, Vezérigazgató-helyettes és lakossági szolgáltatások üzletág vezetője 
 
12:17 - 12:23 h 
Mobile-internet marketing: is the big brother really watching you? 
Tauchner, Roland - DIMOCO GmbH, Ügyvezető igazgató 
 
3. blokk - Community marketing 
 
12:50 - 13:20 h 
Social ads 
Hendriks, Arend - Microsoft Digital Advertising Solutions Online Services Group, CEE igazgató 
 
13:20 - 13:27 h 
Közösségi marketing - reklám a blogon - pay-per-post 
Dobó Mátyás - Blogter, Tartalomfejlesztési igazgató 
 
13:27 - 13:34 h 
Digitális videotartalmak. A jövő az analfabétáké! 
Bazsó 'Karotta' Gábor - Index, Online videotartalomért felelős vezető 
 
13:34 - 13:41 h 
Coke Club online (case study) 
Halász Kata - Coca-Cola, Marketing igazgató 
 
13:41 - 13:50 h 
Titi néni - a legöregebb iWiW-es - mindenki online 
 
13:50 - 14:50 h 
Ebédszünet - közben: Ran Slavin / Memory Tunes Live - audióvizuális rögtönzések II. 
 
4. blokk - TV vs. Internet 
 
14:50 - 15:20 h 
Buying an audience versus creating an audience 
Wim Vermeulen - Ogilvy Group Central & Eastern Europe, Director Digital Innovation 
 
15:20 - 15:26 h 
Többet engedhetsz meg magadnak! 
Vaszily Miklós - Index, Vezérigazgató 
 
15:26 - 15:32 h 
Brandcasting az Origón 
Gazsó Gábor - [origo] Zrt., Médiaértékestési igazgatóhelyettes 
 
15:32 - 15:38 h 
Brandcasting case-study I. Sztarkar.com 
Mihók Ildikó - UNIQA, Kommunikációs vezető 
 
15:38 - 15:44 h 
Brandcasting case-study II. London Expedíció 
Jenet Katalin - Adidas Magyarország, Kommunikciós vezető 
 
15:44 - 15:50 h 
Case study: UPCshow.hu 
Grósz Judit - UPC, Marketing és értékesítési vezető 
 
5. blokk - Kockázatok és tabuk 
 
16:10 - 16:40 h 
Branding dangers: how NOT to build a brand digital? 
Reiss, Eric - Information Architecture Institute, Elnök 
 
16:40 - 16:47 h 
"Lopás" online: szerzői jogi kockázatok az interneten és az online térben 
Ormós Zoltán, Dr. - Ormós ügyvédi iroda , Alapító 
 
16:47 - 16:54 h 
Leosztott kártyák? Kihívó márka a nagyok ellen, a módszer: felvásárlás 
Balázs Csaba - Econet, Vezérigazgató 
 
16:54 - 17:01 h 
Leosztott kártyák? Kihívó márka a nagyok ellen, a módszer: építés 
Tarjányi Péter - Zoom.hu, Alapító 
 
17:01 - 17:10 h 
Mém network a márkázásban 
Szekfű Balázs - Darwin's Marketing Evolution, Stratégiai igazgató 
 
 
 
 
2008.04.23
|


Játék
A western műfajt már sokszor temették, de időről időre mindig akad egy alkotó, aki megmutatja, hogy van még kraft a pisztolyforgató cowboyokban.
Copyright © 2019 Minnetonka Lapkiadó Kft.