Itt a helye mindenkinek! - Barna Tamás, a Brand Festival Digital szervezője

Magyarország első digitális fesztiválja rendkívül színvonalas programokkal, ismert és elismert szaktekintélyekkel várja az érdeklődőket. A rendezvény szülőatyjával, a Republic of Art ügyvezető igazgatójával, Barna Tamással beszélgettünk.

Linkek


Kapcsolódó cikkek

- Hány szakterületet érint a konferencia, melyek ezek? 
 
- A fesztivál ügyféloldalról, ügynökségi oldalról és a média oldaláról egyaránt körbejárja a digitális marketing témakörét. Az előadássorozat hat egymásra épülő, ugyanakkor a szünetek által jól elkülöníthető blokkból áll. Az első a kereséshatékonyságot veszi górcső alá, a második a new media eszközökről szól, a harmadik témája a community marketing, a negyedik az internet és a televízió kapcsolatát boncolgatja, míg az ötödik a digitális világ tabuiról és kockázatait foglalja össze. 
 
- Ki a célközönség? 
 
- Mivel a digitális marketing egy viszonylag speciális témakört jelent, így a fesztivál célközönségét elsősorban a marketing döntéshozók, a digitális médiumok vezetői, az online-média szakemberek és a digitális világ egyéb területeinek képviselői alkotják. 
 
- Hány nemzetközi előadó van, milyen szaktekintélyek vesznek részt a konferencián? 
 
- Öt nemzetközi előadónk is lesz a hazai szaktekintélyek mellett. A UPC Broadbrand TV produkciós alelnöke, Andrew Kearney az egyik legismertebb televíziós szakember a digitális kommunikáció és az új média területén, ő a digitális TV-ben való brandépítésről és reklámozásról beszél majd. Itt lesz a világhírű innovatív brit alkotócsoport, a Troika alapítója, aki a digitális közterület nyújtotta lehetőségekről tart előadást. Előadást tart Eric Reiss, a nemzetközi online kezdeményezéseket támogató Information Achitecture Institute elnöke is az online branding veszélyeiről. Wim Vermulen, az Ogilvy Group regionális igazgatója a digitális platform marketingkommunikációs alkalmazásának pozitív példáit, lehetőségeit mutatja be. Arend Hendriks, a Microsoft digitális szolgáltatásokért felelős regionális vezetője pedig a közösségi marketing témakörét járja körbe. 
 
- Milyen médiafigyelmet kap a rendezvény? 
 
- A fesztivál előtti hetekben folyamatosan jelen vagyunk a tévében, rádióban, országos lapokban valamint készült egy ingyenes terjesztésű Pesti Est különszám is. A programsorozat ideje alatt az interneten élőben lehet majd nyomon követni az eseményeket, és a fesztivál után több országos médiumban is megjelenünk majd. 
 
- Mennyire előremutató a rendezvény? 
 
- Ebben a témában eddig Magyarországon még nem volt ilyen magas színvonalú rendezvény, és előadóink névsora is egyedülálló: a rendezvényen ott lesz mindenki, aki ma a digitális világban szaktekintélynek számít. Több olyan külföldi előadó is ellátogat hozzánk, akit eddig Magyarországon nem hallhattunk, és a hazai szakértők, előadók körét is különös gonddal válogattuk össze. Tettük ezt azért, hogy aki ide ellátogat, az valóban kimerítő és átfogó képet kapjon a digitális marketing mai állásáról. Mivel valóban nagy számú előadó fordul meg a fesztiválon egy nap alatt, a programot úgy állítottuk össze, hogy az dinamikus, 5-8 perces előadásokból álljon. A lényeg, hogy minden előadásban legyen valami meglepő és újszerű, de mindez velősen összefoglalva, hogy ne váljon unalmassá. Ez a struktúra viszonylag újszerű hazánkban. Szeretnénk, ha minden résztvevő érezné, hogy a digitális világ már itt van, létezik, s csak rajtunk áll, van-e elég ismeretünk, tudunk-e élni a lehetőségeinkkel. Ezeket a lehetőségeket szeretnénk megmutatni mindenkinek, aki ellátogat az előadásokra. 
 
- Mennyire érdeklődnek a rendezvény iránt, milyen visszajelzéseket kaptak eddig? 
 
- A visszajelzések rendkívül pozitívak mind az előadók, mind a szakma körében: mindenki szívesen fogadta a felkérésünket, és külföldi vendégeink is üdvözölték a kezdeményezést. Az első perctől sok az érdeklődő, így számunkra is rögtön nyilvánvalóvá vált, hogy a digitális marketing témaköre megérett egy ilyen nagyszabású, önálló fesztiválra. Azt hiszem, valóban itt a helye mindenkinek, aki haladni akar a korral! 
 
 
bj
2008.04.23
|


Játék
AZ A BAAAJ... …hogy Kiki nem szeret kirándulni. És hogy anya mindig sokat dolgozik. És hogy a nagyi háza teli van pókokkal. És még annyi minden más is!
Copyright © 2019 Minnetonka Lapkiadó Kft.