Elszállt a 40 milliós játszma

49. heti nézettségi adatok
Előző héten még a TV2 új műsorának sikeréről írtunk, most azonban fordult a kocka, jön fel a Való Világ 4, cserében egyre romlik a Játszma teljesítménye. Ebben bizonyára szerepet játszik az is, hogy a Villába eddig beköltözött játékosokat már nagyjából megismerhették a nézők, ...
...kiválaszthatták kedvenceiket, és persze az összezártság és a külső ingerek teljes hiánya miatt a játékosok között már feszültségek, viták és előbb-utóbb szerelmek alakulnak ki. Ez pedig az eredmények tanúsága szerint jobban érdekli az embereket, mint a TV2 vetélkedője, ami már nem köti le annyira a figyelmet, kevés játékos nyer, és valahogy nem tudunk azonosulni velük, amiben talán a műsorvezető személyisége is közre játszik.
  
A 18 és 49 év közöttiek körében hétfőn a 40 milliós játszma 28,6 százalékos közönségarányt ért el, míg a Való Világ 31,4 százalékot. Kedden a Játszma 28,8 százalékon végzett, a Való Világ ezzel szemben 30,6 százalékkal zárta a napot. Szerdán a Játszma már csak 24,8 százalékos lett, a Való Világ már 34,9 százalékot ért el, csütörtökön a TV2 vetélkedője 29,3 százalékot produkált, míg a Való Világ 36,4-et, pénteken pedig a Játszma 27,4 százalékkal búcsúzott a héttől, a Való Világ viszont 35,4 százalékot produkált. Ezek az eredmények egyértelművé teszik a fentebb leírtakat; a 40 milliós játszma a múlt hetet megelőző héten még 32,44 százalékos átlagos közönségarányt ért el a fiatalok körében, ezzel szemben a múlt héten már csak 27,78 százalékot teljesített. A Való Világ 4 a múlt hét előtti héten átlagosan 27,82 százalékot ért el a közönségarányok tekintetében, míg múlt héten ez a szám 33,74 lett. A TV2 vetélkedője tehát 4,66 százalékkal kevesebbet ért el egy hét leforgása alatt, míg az RTL Klub 5,92 százalékkal javította teljesítményét ugyanannyi idő alatt.  
 
Ennek köszönhetően sokat romlott a TV2 fiatalok körében, főműsoridőben mért átlagos közönségaránya is; a múlt hetet megelőző héten 26,8 százalékon állt, míg múlt héten már csak 23 százalékot teljesített a csatorna. Az RTL Klub számai ezzel szemben; 31,9 százalékról javított a múlt héten 34,2 százalékra. Így tehát a TV2 került vesztes pozícióba, hiszen a 40 milliós játszma adásai nem kapcsolódnak egymáshoz úgy, mint egy sorozat, vagy éppen a mi esetünkben egy valóságshow részei, ezért a nézőnek nincs késztetése arra, hogy egy adást se hagyjon ki, bármikor ismét becsatlakozhat a vetélkedőbe, azonban a valóságshow-k sajátosságai alapján (szappanopera-szerű) a Való Világ 4. adásai valószínűleg egyre nézettebbek lesznek, legalábbis ha valaki elkezdte nézni, nagy esély van rá, hogy folytassa is, hiszen minden nap újabb és újabb konfliktusokba nyerhet betekintést, ezáltal öntudatlanul is kialakul a szimpátia illetve antipátia a versenyzőkkel szemben, amik viszik tovább a műsort. A múlt hét bebizonyította azt is, hogy a voyeur-késztetésre mindig lehet számítani, valamikor előbb, valamikor később indul be a folyamat. Valószínűleg az elhúzódott szereplő-beszavazások akasztották meg a Való Világ 4. kezdetét, de amint bekerülnek a játékosok a villába, máris emelkedik a nézettség.
  
És most essen szó a legnézettebb műsorokról is; mint már annyiszor, múlt héten is az RTL Klub tehetségkutatója, az X-Faktor végzett az első helyen mind a teljes lakosság, mind a fiatalok körében. Az előbbi korcsoportban 2 634 097 néző 51,6 százalékos közönségarányt produkált, az utóbbi korcsoportban 1 174 341 néző és 56,8 százalékos közönségarány lett az eredmény. A teljes lakosság körében a második helyet a TV2 műsora, a Megasztár szerezte meg 2 052 418 nézővel és 49,3 százalékos közönségaránnyal, a fiatalok körében a műsor a harmadik helyen ért célba 810 330 nézővel és 45,5 százalékos közönségaránnyal. Ebben a korcsoportban a második helyen a vasárnapi RTL-es film, a Charlie angyalai 2. szünetében jelentkező RTL-Hírek végzett 818 554 nézővel és 36,3 százalékos közönségaránnyal. Maga a film a negyedik lett 781 759 nézővel és 35,5 százalékos közönségaránnyal. És a huszonnegyedik helyig az RTL Klub műsorai szerepelnek a listán, csak a huszonötödik helyet szerezte meg a következő TV2-es műsor, a csütörtöki Tények. Egészen addig az RTL Klub műsorai foglalják el a listát; a Barátok közt, a Való Világ, a Fókusz adásai végeztek ezeken a helyeken, de jól szerepelt a Gálvölgyi Show (15. hely), huszadik lett a Dr. Csont
 
A teljes lakosság körében sem brillírozott a TV2; az első húsz helyen öt TV2-es műsor szerepel; a második helyen szereplő Megasztárról már megemlékeztünk, három Tények adás és a huszadik helyen egy Jóban rosszban epizód kapott helyet a jobbak között.  
 
A heti átlagos közönségarányok szempontjából (főműsoridőben, a 18-49 éves korosztály körében mérve) nézve az RTL Klub a hét napból hat napot megnyert; csupán a péntek volt az a nap, amikor nem az RTL Klubot választották a nézők. A múlt héten 34,2 százaléka kapcsolt a csatornára, utána a TV2 (23% SHR), a VIASAT3 (3,8% SHR), a Cool (3,6% SHR), a Film+ (3,5% SHR) és az M1 (3 %SHR) következik a 49. heti átlagos nézőarányt tekintve. 
bj
2010.12.14
|


Filmek a TV-ben
H
11
K
12
Sze
13
Cs
14
P
15
21:50
Halálos iramban: Tokiói hajsza
amerikai akciófilm, 2006
21:50
November
észt fantáziafilm, 2017 (feliratos)
21:50
Pszichoanyós
amerikai thriller, 2017
21:55
Tomb Raider (2018)
amerikai akciófilm, 2018
21:55
Herceg a szomszédban
német vígjáték, 2008
Ifjúsági/gyerek műsorok a TV-ben
H
11
K
12
Sze
13
Cs
14
P
15
21:45
Angelina Balerina
III. évad, 7. rész: Angelina Ballerina 03
21:45
Én és a lovagom
2016, I. évad, 111. rész: Úti lovag
21:50
A Lármás család
II. évad, 225. rész: A síró baba / Kütyü-bubus
21:55
Angelo rulez
2017, IV. évad, 34. rész: Bumm!
21:55
Én és a lovagom
2016, I. évad, 112. rész: Hősi forgalomirányító
Játék
A kis kedvencek titkos élete 2.-ben folytatódnak Max, Gigi, Hógolyó és a többiek kalandjai.
Egész hétvégén koncertsorozat a Magyar Nemzeti Múzeumban. Az alapító, Széchényi Ferenc gróf tiszteletére, aki a múzeumot alapította. @magyarnemzetimuzeum Sok igazán jó program! #nemaradjle #zeneajanlo #klasszikuszene #regizene #hommageaszechenyiferenc #barokkzene
Copyright © 2019 Minnetonka Lapkiadó Kft.