Bernard Girard: A menedzsment forradalma (A Google modell)

2001 előtt a Google a szakma egyik legnagyobb ígérete volt, szeptember 11. után a világ legnagyobb hírügynöksége lett, mára pedig az újgenerációs cégek mintapéldánya és mintája egyszerre. És azóta a web új valutájában mérve is a Google a No. 1: abban az évben először lett a leggyakoribb keresett és kereső szó is Amerikában.
A francia rádiókommentátor és vállalatvezetési tanácsadó könyve 2009-ben frissített könyve tehát már nemcsak egy cég születésének és felemelkedésének tündérmeséjét mondja el, hanem azt is bemutatja, hogyan vált a keresés mint tevékenység a webvilág üzletileg is egyik legígéretesebb részévé. A külső pénzek bevonása, a gyors növekedés kezelése, a munkaerő kreatív kezelése – ahogy a Windows és a Microsoft a hardverekhez és a gépeinkhez való viszonyunkat határozza meg, a Facebook és a Google már valami egészen más és több, az új világhoz passzoló kulcsszoftver – és akkor a nyereségszámokkal igazolható aranybányáról még nem is beszéltünk, aminek kiaknázásához csak mostanában kezdtek igazán hozzá.
 
A Google név egyébként azt az óriásszámot jelenti, ami az egyes után száz nullával írható le. De Bernard Girard-nak hajlamos vagyok azt is elhinni: ez egyben egy új üzleti kultúra kezdete is volt. 

Typotex; 3500 Ft
almás
2011.05.13
|


Játék
November 3. és 5. között az Európai Parlament idén is az Uránia Nemzeti Filmszínházban mutatja be az Lux-díjra jelölt, döntős filmeket.
Copyright © 2021 Minnetonka Lapkiadó Kft.