Új, 24 órás tévécsatorna indul Magyarországon
A mai nappal ID Investigation Discovery néven új, 24 órás csatorna indul Magyarországon, Romániában és Lengyelországban a DNCE portfóliójában. A Discovery Communications, a világ legnagyobb nonfiction médiavállalatának új kínálata Magyarországon 2009 májusától több szolgáltató különböző platformján lesz elérhető majd. A rövid időn belől a többi piacon is megjelenő csatorna valós törvényszéki és bűnügyi eseteket dolgoz fel.

- „Az új, 24 órás bűnügyi csatorna a Discovery Networks kínálatának kulcsfontosságú része. Segítségével tovább bővíthetjük televíziós kínálatunkat, új nézőket nyerhetünk, mellyel tovább erősíthetjük piacvezető szerepünket.” - nyilatkozta Katarzyna Kieli, a Discovery Networks General Managere.

Az ID Investigation Discovery műsorkínálata törvényszéki és bűnügyi témákkal foglalkozik, szakértői vizsgálatokra és azok pontos folyamatára fókuszálva fedi fel a való élet drámáit, a világ legizgalmasabb nyomozásainak tudományos hátterét. A csatorna valós eseményeken alapuló történetei, első kézből származó beszámolói lehetővé teszik a nyomozások mélyreható elemzését, a bizonyítékok mellett az elkövetői módszerek és az indítékok feltárását is. A Discovery Networks EMEA által végzett átfogó kutatások szerint az európai felnőttek 48 százaléka szívesen néz hasonló tárgyú műsorokat, sőt, a téma világszerte a legkedveltebbek közé tartozik a felnőtt korú nézők körében. 

Az ID Investigation Discovery főként a 25-54 közötti női nézők csoportját célozza meg, műsorai izgalmasak, változatosak. A 911 - Kérem segítsenek! bajbajutott emberek valós, rögzített segélyhívásait veszi alapul, a Murder Shift - Gyilkosság váltott műszakban pedig a US Metropolitan Police gyilkossági csoportjának munkáját követi nyomon. 

Az ID Investigation Discovery az Egyesült Államokban 2008. január 27-én, Nagy-Britanniában ez év januárjában indult, mára pedig már az európai, közel-keleti és afrikai térségben is számos országban fogható, de elérhető Görögországban, valamint az orosz, szlovén és török nézők számára is. A 25-54 év közötti női célcsoport körében a tengerentúlon a leggyorsabban hódító csatornaként tartják számon a kereskedelmi kábelcsatornák között. 

Az amerikai csatorna sikerének, a téma népszerűségének és az erős márkanévnek köszönhetően az ID Investigation Discovery - a Discovery család többi tagját jól kiegészítve - a nézők kedvelt célállomása lesz, és partnereink is érdekesnek találják majd” - tette hozzá Katarzyna Kieli. 

Az ID Investigation Discovery már a 7. csatorna a Discovery magyarországi kínálatában. A DNCE ezen kívül a Discovery Channel, az Animal Planet, a Discovery World, a Discovery Science, a Discovery Travel&Living és a Discovery HD csatornákkal van jelen hazánkban. 

2009.04.06