A táncelőadásban egy huszonegyedik századi utazót látunk, aki hol szapora, hol bizonytalan lépéseivel egyre közelebb kerül a világhoz és önmagához.
Koreográfia: Barta Dóra Koreográfia: Kun Attila Jelmez: Kiss Julcsi |
Szereplők: |
Aztán világossá válik, hogy két utazó (koreográfus) Kun Attila és Barta Dóra személyes aspektusából láthatjuk a hasonlót. A darab mindvégig izgalmas módon kapcsolódik a jelenhez, a mai Magyarországához. És a XXI. század egyik alapkérdéséhez: az identitáshoz, az identitáskereséshez.
Hogy mit jelent bartóki, kodályi módon magyarnak és művésznek lenni? A feltett kérdésekre válaszokat sejtetve rajzolódik ki egy önvallomás, más számára is átélhetően, személyesen.
Itt éltünk, dolgoztunk független.
Aztán ez utóbbi szitokká lett.
Mi meg nem akartunk függővé lenni, csak a tánctól.
De mi lenne velünk anélkül?
Erre kerestük a választ.
De csak impressziókban! Vigyázat! Nem komolyan veendő!
Vagy de...?
Hogy mit jelent bartóki, kodályi módon magyarnak és művésznek lenni? A feltett kérdésekre válaszokat sejtetve rajzolódik ki egy önvallomás, más számára is átélhetően, személyesen.
Itt éltünk, dolgoztunk független.
Aztán ez utóbbi szitokká lett.
Mi meg nem akartunk függővé lenni, csak a tánctól.
De mi lenne velünk anélkül?
Erre kerestük a választ.
De csak impressziókban! Vigyázat! Nem komolyan veendő!
Vagy de...?
Játék
Ester Rada az élő bizonyíték rá, hogy jelentősen lerövidíthető az az időszak, amikor a kezdő zenész ötvenfős klubokban kényszerül játszani húsz fizető vendég előtt.
Copyright © 2021 Minnetonka Lapkiadó Kft.
|
Iratkozz fel RSS-hírcsatornáinkra!
Programot ajánlok|Impresszum|Médiaajánlat|Felhasználási feltételek