Everyman

Zenés játék egy felvonásban.

Az előadás az Akárki című moralitás parafrázisa. A középkori darab szerkezetét alapul véve meséljük el egy kórházi szoba egy napját. Három ágy, falak fehér vászonból, és a vászonra vetítve: a kórház kívülről. Egy nap, egy éjszaka. Az Akárki szereplői (Isten, Hírvivő, Halál, Rokon, Testvér, Bölcs, Vagyon, Szépség, Erő, Jótett, Tudás, Gyónás, Józanság, Öt érzék, Angyal) helyett kórházi alakok (Orvos, Járóbeteg, Öreg, akit forgatni kell, Nővér, és persze a Látogatók) veszik körül Akárkit. A balesetet szenvedett Akárkit befektetik az egyik ágyra, összevarrás után, még bemorfiumozva – várják, hogy életben marad-e. Nem marad. Az előadás Akárki történetet mutatja be egészen a haláláig: kimegy a morfium, valóságelemek foglalják el a víziók helyét, haldoklik, de közben egy felvonáson keresztül énekel. Mert ez egy zenés darab; a legfontosabb, hogy vicces legyen, és félelmetes.
Játék
A leghatalmasabb élőlény, amely valaha is létezett, most visszatér, hogy megküzdjön számos gigantikus szörnyeteggel ebben a földrengető folytatásban.
Copyright © 2019 Minnetonka Lapkiadó Kft.